Специјални педагог и психолог у школи имају делокруг рада који је везан за активности из следећих области:
- Планирање, програмирање и организација образовно-васпитног рада у школи
- Унапређење образовно-васпитног рада и сарадња са наставницима
- Праћење и вредновање рада школе
- Рад и сарадња са уценицима
- Сарадња са родитељима
- Истраживање васпитно-образовне праксе
- Рад у стручним органима
- Сарадња са стручним институцијама и локалном заједницом
- Вођење документације
- Припрема за рад
Специфичност у раду специјалног педагога се огледа у креирању и реализацији техника и програма превенције и третмана поремећаја понашања ученика. Специјални педагог на основу процене, идентификује ученике на које треба усмерити активности превенције или третмана. Методе у раду специјалног педагога у нашој школи прилагођене су популацији ученика ометених у развоју.
Основни задатак који имају специјални педагог и психолог је да прати развој ученика, предлаже и заједно са осталим сарадницима спроводи терапијске поступке у циљу кориговања сметњи, професионално усмерава ученике, помаже у разрешавању животних проблема како ученика тако и њихових породица.
Психолог сарађује са здравственим, социјалним установама и свим институцијама у циљу подизања квалитета живота ученика на виши ниво, координира радом Школског саветовалишта које спроводи корективни рад са ученицима масовних школа.
Током 30. годишњег рада у овој школи психолог је завршио бројне едукативне семинаре и специјализацију. Координира, заједно са колегиницом из масовне школе, Активом психолога и педагога Чукарице.